بیکنگ فری کیک بنانے کا طریقہ

Share:

 بیکنگ فری کیک

بیکنگ فری کیک بنانے کا طریقہ

میں آپ کو بسکٹ یا بسکٹ پر بیک کیے بغیر کیک کی بہترین اور چیک شدہ ترکیبیں کے لیے مدعو کرتا ہوں۔ بیکنگ اور دیگر مزیدار ڈیسرٹ کے بغیر اس فوری cheesecakes کے لئے.

صرف جانچ پڑتال کے ضوابط

بیکنگ کے بغیر سب سے زیادہ مشہور کیک اور چیز کیک

منتخب کرنے کے لیے زیادہ روایتی اور جدید ترکیبیں۔

بیکنگ فری کیک

ذیل میں بیکنگ کے بغیر سادہ اور مزیدار کیک اور چیز کیک کی ترکیبیں ہیں۔ کچھ گرمیوں کے موسم میں مکمل طور پر کام کریں گے، جبکہ دیگر کے سردیوں میں، کرسمس یا یہاں تک کہ کسی بچے کی سالگرہ کے موقع پر پہنچنے کا امکان زیادہ ہوگا۔ بیکنگ کے بغیر کیک کی ایک اچھی ترکیب نہ صرف ان لوگوں کے لیے بہترین ہوگی جو بیکڈ کیک سے پرہیز کرتے ہیں، بلکہ ان لوگوں کے لیے بھی بہترین ہوگا جن کے پاس تندور نہیں ہے یا کچن میں تجربہ کرنا پسند کرتے ہیں۔ میں نے مٹھائیاں تقسیم کیں تاکہ بسکٹ کے ساتھ چیز کیک اور کیک تلاش کرنا آسان ہو یا جیسے کریکرز کے ساتھ.

بسکٹ پر بیک کیے بغیر کیک

میں ایک انتہائی مقبول اور مقبول ترکیب سے شروع کروں گا۔ یہکنڈر بیونو کیک، جو نہ صرف اس کی ظاہری شکل سے بلکہ اس کے ذائقہ سے بھی متاثر ہوتا ہے۔ اسفنج کیک سے بسکٹ کی جگہ لے کر، کیک کو سالگرہ کے کیک کے طور پر بھی پیش کیا جا سکتا ہے۔ فریج میں زیادہ دیر تک رکھنے سے یہ تازہ رہتا ہے۔پائپ لائن یہ ایک بہت ہی جدید اور ناقابل یقین حد تک دلچسپ کیک ہے۔ یہ واقعی سپر مزیدار اور کرنا انتہائی آسان ہے۔ اندر، ہم پسندیدہ ذائقہ کے ساتھ ویفر ٹیوبیں رکھتے ہیں۔ یہ ایک کیک ہے جو کم از کم ایک بار بنانے کے قابل ہے۔ایک اور غیر معمولی اور شاندار کیک ہےآئس برگ کیک. یہاں ہم شیمپین پکوان کے لیے پہنچتے ہیں، اور نیچے چاکلیٹ بسکٹ سے بنا ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ ایک مزیدار پڈنگ کریم۔ یہاں تک کہ میں یہ میٹھا چھٹیوں اور دیگر خاص مواقع کے لیے بھی بناتا ہوں۔اس فہرست میں مزیدار نٹ کیک بھی شامل ہے۔اسنیکرز کیک بیکنگ کے بغیر ایک انوکھی میٹھی ہے۔ بڑے پیمانے پر آپ کو نہ صرف مونگ پھلی کا مکھن ملے گا بلکہ کجماک بھی ملے گا۔ میں آپ کو یقین دلاتا ہوں کہ یہ ختم نہیں ہوگا۔ایک پر ٹکڑاگھر کا بنا ہوا ہے۔کیک 3 بٹبسکٹ پر، ایک مزیدار کھیر کے ساتھ اور وہپڈ کریم سے پرندوں کے دودھ اور سورج کے نیچے بہترین چھال کے ساتھ، یہ برسوں پہلے کی ایک اور ہٹ ہے۔ ایک وقت تھا جب میں انہیں ہر ہفتے کرتا تھا۔اگر میں پہلے ہی مشہور اور پسند کیے بغیر بیکنگ کے کیک کی ترکیبیں بتا چکا ہوں، تو اس زمرے میں میری پسندیدہ چیز غائب نہیں ہوسکتی۔کنٹری کنٹری کیک بڑے پیمانے پر تھوڑا سا لیموں کے نوٹ کے ساتھ اور inflatable گندم کے ساتھ پہلے ہی ایک سے زیادہ تالو کو فتح کر لیا ہے۔بچے جگی کی جھونپڑی یہ ایک بہترین کیک ہے جسے ہم ہمیشہ بسکٹ پر تیار کرتے ہیں۔ ظاہری شکل کے برعکس، یہ کرنا بہت آسان ہے۔

بیکنگ کے بغیر چیز کیکس

میں عام ٹھنڈے پنیر کے ساتھ شروع کروں گا، یعنی وہ جو اصل میں اجزاء میں گراؤنڈ کاٹیج پنیر پر مشتمل ہوں۔کاٹیج سے ٹھنڈا چیزکیکپنیر یہ وہ جگہ ہے میرا پسندیدہ حال ہی میں. اس کے لیے آپ کوئی بھی موسمی پھل استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ مزیدار ہے.ٹھنڈا چیزکیک بیکنگ کے بغیر چیزکیک کی سب سے مشہور ترکیب ہے۔ میں اس سے تیار کرتا ہوں۔ہم آہنگ ونیلا پنیر. اس پھل اور جیلی کے لیے۔ میں اسے اکثر سالگرہ کے کیک کے طور پر بھی پیش کرتا ہوں۔سفید چاکلیٹ کے ساتھ کولڈ چیزکیک اور اسٹرابیری انتہائی نازک اور منفرد ہے۔ بیکنگ کے بغیر چیزکیک کے لئے، اس میں ایک منفرد جھاگ کی ساخت ہے. اور ذائقہ؟ ناقابل بیان۔ میں آپ کو ایسا کرنے کی ترغیب دیتا ہوں۔گوزبیری کے ساتھ ٹھنڈا چیزکیک یہ ایک بہت ہی عمدہ اور موسمی نسخہ ہے۔ چیزکیک میٹھا اور کھٹا ہے۔ اگر آپ کے پاسکروندا باغ میں، یہ ایسی مزیدار میٹھی بنانے کے قابل ہے.مسکارپون کے ساتھ ٹھنڈا چیزکیک یہ ایک خوبصورت چیزکیک ہے۔ میں اسے عام طور پر رسبری کے ساتھ تیار کرتا ہوں، لیکن آپ چھوٹی اسٹرابیری، رسبری اینبلوبیری آسانی سے مکس کر سکتے ہیں۔ یہ ایک ایسی میٹھی ہے جو میز سے پہلے کی طرح غائب ہو جاتی ہے۔کدو چیزکیک Oreo کوکیز کے نچلے حصے میں، یہ ایک ٹھنڈا چیز کیک ہے جسے میں عام طور پر موسم خزاں میں تیار کرتا ہوں، جب کدو کی کریم گھر میں سب سے زیادہ مقبول سوپ بن جاتی ہے۔ میں بیکنگ کے بغیر اس دلچسپ اور واقعی سوادج چیزکیک کی سفارش کرتا ہوں۔بلیو بیری کے ساتھ ٹھنڈا چیزکیک میں نیچے کے بغیر کرتا ہوں یا نیچے کیلے کے ٹکڑے رکھتا ہوں۔ کاٹیج پنیر کے بجائے، آپ کو ریکوٹا پنیر اور کریم ملے گا۔ یہ ایک بہت ہی خوشگوار کیک ہے۔سٹرابیری کے ساتھ ٹھنڈا چیزکیک لمبا بسکٹ کے نچلے حصے پر۔ اس کے لئے، جیلی، اور تازہ اور خوشحال پھل ہونا ضروری ہے. مجھے موسم گرما کا یہ عام ذائقہ پسند ہے۔فرائیڈ انڈے کا کیک، یعنی جیلی کے ساتھ ٹھنڈا چیزکیک اور آڑو یا ڈبے میں بند خوبانی کے آدھے حصے۔ یہ تلے ہوئے انڈے سے مشابہت رکھتا ہے، اور اس کا ذائقہ انتہائی لذیذ ٹھنڈا چیزکیک جیسا ہے۔ وہ ہمیشہ ایسٹر پر ایک سنسنی پیدا کرتا ہے۔سیپیلے پنیر کی طرح ہیزکیک یہ ایک پاک تجسس ہے. ہم اسے لفظی طور پر کئی اجزاء کے ساتھ تیار کر رہے ہیں۔ نیچے کے بغیر، چار اجزاء، ان میں سے ایک لت آمیز مزیدار آم کا گودا۔

بیکنگ کے بغیر تیز کیک

میں نے بغیر بیک کیے کیک کی تیسری قسم میں مختلف ڈیسرٹ ڈالے۔ وہ ہیں جن کا کوئی نیچے نہیں ہے۔ میرے یہاں کیک بیکنگ کے بغیر، لیکن کاٹیج پنیر کے استعمال کے بغیر، یا دوسرے، بہت ہی دلچسپ کیک ہیں، جن کی درجہ بندی کرنا مجھے مشکل لگا، لیکن میرے خیال میں انہیں دکھانا قابل قدر ہے۔

پہلی اور انتہائی اہم ترکیب کے طور پر مجھے دکھانا ہے۔تیرامیسو. ہر کوئی اس اطالوی کیک کو جانتا ہے۔ یہ خاص مواقع کے لیے تیار کیا جاتا ہے، جیسے عظیم تقریبات، یا اس کے برعکس، رومانوی عشائیے اور سالگرہ کے لیے۔کوشش کرنے کے قابلبھی ہےنپولین بیکنگ کے بغیر. یہ ایک کیک ہے جسے میں تھوڑا سا نمکین کریکر پر پیش کرتا ہوں، لیکن آپ بسکٹ کے لیے بھی پہنچ سکتے ہیں۔ یہ تیز اور کرنا آسان ہے۔ صبح کی کافی کے لیے بہترین۔فلاڈیلفیا کیک جادوئی ہے. نیچے خود ایک تجسس ہے، کیونکہ ہم اسے رسکس اور چاکلیٹ کریم کا استعمال کرتے ہوئے بناتے ہیں۔ آپ سارا سال فلاڈیلفیا چیزکیک بنا سکتے ہیں، کیونکہ موسم میں آپ تازہ چیری کے لیے پہنچ جاتے ہیں، اور سردی میں آپ کمپوٹ سے چیری استعمال کرتے ہیں۔نم اور کافیکیپوچینو کیک کافی میں بھیگے ہوئے بسکٹ کے ساتھ چیزکیک کا مجموعہ ہے۔ مجھے وہ بہت پسند ہیں۔ جب بھی میں یہ میٹھا تیار کرتا ہوں، مجھے وہ دور یاد آتا ہے جب پاؤڈر دودھ کے اضافے کے ساتھ فوری کافی دکانوں میں داخل ہوتی تھی۔نمکین کریکر، ناریل اور مسکارپون پنیر۔رافیلو کیک بیکنگ کے بغیر، یہ واقعی تیزی سے تیار ہو رہا ہے۔ یہ ایک بہت ہی عمدہ، عام طور پر موسم سرما کا نسخہ ہے۔مجھے یہ تسلیم کرنا پڑے گا۔میلبا کیک اب بیکنگ کے بغیر تیز ترین کیک سے تعلق نہیں رکھتا ہے۔ یقینی طور پر، تاہم، یہ سب سے زیادہ دلچسپ میں سے ایک کہلانے کا مستحق ہے۔ یہ مزیدار بھی ہے، اور جیلیٹن کے استعمال کے بغیر۔کولڈ باؤنٹی چیزکیک ٹیلی ویژن اشتہارات کے معروف ناریل بار سے متاثر ہوکر، یہ ایک میٹھی، رسیلی اور انتہائی لذیذ میٹھی ہے۔ یہ میرا پسندیدہ ٹھنڈا ناریل چیزکیک ہے جس میں مسکارپون اور سفید یا دودھ کی چاکلیٹ ہے۔فوم کیک یہ گاڑھا دودھ اور جیلیٹن سے بنا اصلی میٹھا جھاگ ہے۔ یہ سب سے خوبصورت کیک کی طرح لگتا ہے۔ کوئی انڈے، کوئی گلوٹین، کوئی نیچے اور کوئی بیکنگ نہیں۔ بچوں کے لیے یہ شاندار جیلی کیک حیرت انگیز لگ رہا ہے اور ذائقہ دار ہے۔کریم، یہ ایک خوبصورت کیک ہے بغیر بیکنگ کے، جسے آپ صرف چند اجزاء سے بنا سکتے ہیں۔ رنگین جیلیاں اور ایک نازک چیزکیک جیسا ماس ہر کھانے والے کو لالچ دے گا۔ آٹا کسی بھی سانچے میں یا شیشے کے پیالے میں بھی بنایا جا سکتا ہے۔پف مٹر کا سوپ یہ ایک بیکنگ کیک ہے جو نہ صرف بچوں کو پسند آئے گا۔ نسخہ انتہائی آسان ہے، جس میں ایک مزیدار اور سادہ میٹھی ہے۔جھاگ یہ 2023 کی زبردست ہٹ ہے۔ فوم صرف کسی بھی پسندیدہ جیلی اور ابلتے پانی سے بنایا جاتا ہے۔ بس اسے اس وقت تک مکس کریں جب تک کہ یہ پھول نہ جائے اور رنگین بادل کی طرح نظر نہ آئے۔ یہ انتہائی آسان نسخہ دیکھیں